måndag 15 mars 2010

Ja herrejävlar!

Inte nog med att man är stressad över att ens bästabästabästa, trognaste & finaste vän ska få somna in på onsdag em & kliva in som den prinsessa hon är i vovve-riket & möta sin gamla kavaljer Malte & springa runt med sina gamla balettben så öron står rätt ut så ska man behöva bita på naglarna över att plattan INTE är pressad & printad än, vilket jag & min Yoko Ono trott i en vecka ca.

Och nu brinner tamejfaen i knutarna!, turnen startar om tio dagar, TIO!!!, så nu får dom verkligen bevisa att dom är snabbast i sin buisness, att stressnivån & halsbrännan har upphöjts till en sjuk nivå är inget annat än ett understatement.
Fortsättning följer.

Roligare nyheter är att mer merch har landat här hemma, fina röda tändare med THE 2120´s loggan på, as snygga stickers, posters & ett par nyckelringar till er som vill pimpa era trista vanliga nyckelknippor.
Foton på ovannämnda kommer så fort fotografen kommit hem!

Nu ska jag signera 500 st inläggs papper & numrera dessa för 500 st cd skivor jag väntar på som sagt...
Vill du ha ett speciellt nummer?, då tycker jag att du mailar mej så fixar vi det.
Det startar på 010-500, dom första tio är för mina närmaste som hjälpt till med allt möjligt på den här skivan.

Det var nog allt för idag.
Over & out from the captain of boogaloo
//C.

Inga kommentarer: